BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

ahlan wasahlan

assalamualaikum.....

MUJAHADAH SEORANG MUSLIMAH.........................




Aku ingin mencari cinta yg boleh membawa aku ke jalan Ilahi.aku ingin menjadi MAKMUM kepada seorang imam.aku ingin menjadi SAYAP KIRI kepada seorang khalifah.aku ingin menjadi seorang PENDENGAR kepada seorang da'ie.aku ingin menjadi seorang MUJAHIDAH kepada seorang mujahid.aku ingin memberikan cintaku kepada seorang insan yg mencintai Allah lebih dari segalanya















Saturday, December 25, 2010

anda cinta Rasulullah??


Anda yakin anda cinta Rasulullah?


Mana buktinya? Jikalau dalam sehari anda tak berselawat ke atas Nabi means anda x cinta Nabi..

Salah satu bukti cinta pada Nabi Muhammad S.A.W adalah dengan berterusan (setiap hari) berselawat kepadanya. Jadikan selawat sebagai satu modul yang wajib untuk hati.

Kalau orang becinta selalu ingat kekasih, adakah anda sentiasa ingat Rasulullah? Sedangkan Rasulullah ingat anda saat ajalnya dicabut Izrail. Subhanallah, cintamu terlalu agung ya rasulullah...

Sahabat, apa yang perlu kita tangisi hari ini adalah kerana kita tak benar-benar cinta Rasulullah.

Ayuh…..berselawat

p/s:peringatn utk diri yg jahil ini...

2 comments:

Anonymous said...

cinta kepada Rasulullah tidaklah cukup dengan bersholawat kepadanya.
akan tetapi dengan melaksanakan segala syaria'at yang telah beliau shalallahu 'alahi wa sallam perintahkan dan menjauhi segala sesuatu yang beliau shalallahu 'alahi wa sallam larang...

bidadari said...

as salam...btul3...syukran ats perkongsiannya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...